torstai 4. joulukuuta 2014

Neuvola, Rv 40+0 ja jouluostoksia!

Heipparallaa!

Me oltiin eilen mun mieheni kanssa jouluostoksilla Ideaparkissa. Täytyy kyllä sanoo että huonosti nukutun yön jälkeen on ihan kamala olla shoppailemassa. Mutta nyt meillä on kaikkien joululahjat. Tai mulla ainakin on :) Miehestäni en tiedä :) Ja innollahan mun oli ne paketoitava jo eilen. Suurin ongelman tuottaja oli tämä:


Pikkuisemme ensimmäinen joululahja :) Iso noin 100cm korkea nalle. Päädyin kumminkin paketointi ratkasussa siihen, että pistä Herra Nalleselle vain ison punaisen rusetin kaulaan :) Ja tuon tutin roikkumaan siitä. Nyt nallella on väliaikanen rusetti kaulassa, jotta hahmotan vähän kuinka se tulisi olemaan nallella sitten jouluna. :) Tyttö raukka on puolet nallea lyhkäsempi kumminkin jouluna :) Mutta onhan se kiva saada itteensä isompi nallukka :) 








Tuleehan pikkuselle sitten vielä leikkimatto, mutta en yhtään tie kuinka isossa paketissa :) Joten jää nähtäväks saanko paketoitua sen. :) Vaatepaketin saan ainaskin tehtyä :) Mutta oon aika ylpee siitä että nyt on 4.12. 20 päivää jouluun ja mulla on kaikki lahjat hankittu ja melkeen kaikki paketoitu. Muksun lahjat on ainoot mitä ei oo paketoitu :) Mut muut on. :) Niin ja on tietty yhen sukulaisen paketti paketoimatta, koska siihen on suklaatkin tekemättä, mutta niitä mun ei kannata tehä ennenkö vasta ihan lähellä jouluaattoo. Lassi tykkää siitä suklaasta niinpaljon että saattais jopa käydä napsimassa sielä salaa ;)

Tänään sit lähti käyntiin 41 raskausviikko eli pamahti 40+0 ja tänään oli laskettu aika. Muksua ei vaan kuulu. Neuvolassa se tätsä laitto lähetteen yliaikais kontrolliin äippäpolille. Tänään ne ei ainakaan viellä oo mulle sieltä soittanu, mutta toivon kädet ristissä et huomenna soitettais ja saisin ajan jo alkuviikolle. Nv-tätsä lupas kirjottaa siihen et hurry up :) Ja muutenki neukussa oli kaikki kunnossa :)

Perus jutut taas:
Sf 35
Paino 123.5
Verenpaine 122/71
Turvotus +
Vedenmäärä N
Sydämen syke +
Liikkeet ++
Tarjonta RT

Semmosta et kaikki sen puolin hyvin. Tänään on kyllä neukun jälkeen ihmeellisesti vasemman käden sormet puutuillu ihan yhtäkkiä. :( En tie mikä kettu se on :( Ilkeen tuntunen :(

Mutta tässä teille masu tänään:



Nyt ei tosiaan auta muu kun odotella että tää prinsessa haluais saapua maailmaan. Toivottavasti tän tai ens viikon aikana. Muuten menee mun koko joulu ihan uusiks. Koska jos ei tän tai ens viikon aikana tuu ulos niin sit oon muksun kanssa kotona. Todennäkösesti kaksin. Ainaskin yön. Ku en sit viiti jäädä yöks mihkään kun mukelo on niin pieni. 
Joululahjoja :) Oon siis muutamaa vaille kaikki pakannu jo :) Ja ne odottaa ikean kassissa :) Oij joulu tule jo :)

Sit kun käytiin tänään mussukan kanssa kaupoilla ihan vaan rullaamassa, että saadaan aika kuluun, niin mussukka osti mulle joulukalenterin :)







Muumi lelujoulukalenteri.
Tästä saa 24 pientä muumihahmoa. :) Nyt aukasin 4 luukkua kun on 4.12. ja sieltä tuli muumipeikko, haisuli, hemuli ja nuuskamuikkunen :) Wihii tätä ei tuu ainakaan syötyä heti :) Kun ei oo syötävä kalenteri. :)












Semmosta tälläkertaa. :D Taidan vielä köppöstellä hakeen juustonaksuja Siwasta :) Tekee ihan julmetusti mieli juustonaksuja :) enkä viiti aina passuuttaa tota ukkoo :) Menee silläkin pian hermo siihen :)

Palaillaan kuulumisiin taas kun oon päässy käymään siellä äippäpolilla tai kun tulee jotakin muuta mieleen :)

LoVe: Ella ja nyytti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti