tiistai 2. joulukuuta 2014

Tervetuloa joulu!

Moikka!

Tästä se nyt sit alkaa virallisesti joulun odotus. Onhan kaikilla jo joulukalenterit hommattuna? Mulla ei :( Ja kävin eilen kattomassa meidän S-marketista ja siellä oli ennen kauhee kasa niitä, mutta nyt vaan transformerssia.. Voitte varmaan arvata, että sinne hyllylle jäi. Ja olin tosi pettyny. Keskiviikkona sitten uudemmalla yrityksellä kun meen ostaan joululahjoja keskustaan niin etin samalla itelleni joulukalenterin :)

Mites teillä vietettiin ensimmäistä adventtia?

Meillä leivottiin ekan advenin kunniaks pipareita. Tai mä leivon. Pojat pelaili ja katteli telkkaria.

En tie mikä muhun on menny, varmaan tää nyytti masussa, mutta siis mun tekee sikana mieli leipoo kaikkii joulujuttuja. Niinku pipareita ja torttuja, glögi-juustokakkua ja ja ja kaikkee.

Lassi raukka on ihan hämillään kun oon ihan hurahtanu jouluun. :) Tosin mulla ei oo kauheita jouluvaloja joka ikkunassa ja parvekkeella. Mulla on vaan eteisessä mun vaaterekkiin pyöritettynä jouluvalot :) Jotka tuo kivasti valoo eteiseen :) Se riittänee niistä mulle tänä vuonna. :D Ens vuonna sitten enemmän? Ja joulukuusikin tulee meille vasta ens vuonna :)

Nyt aattelin laittaa teille oikeen kuva pläjäyksen :)

 Parit viimeset masukuvat :D Tai no siis viimesimmät. :) Tuskin nää viimeset kumminkaan on :)

Ylempi kuva on rv 39+3

Alempi kuva rv 39+4




 Kuten sanoin niin leivoin pipareita jo tänävuonna :) Ja tässä on kyllä vaan kuvaa työvälineistä. Valmiit piparit kerkis upota napaan ennenkö otin kuvaa :)


 Sit eilen paketoin vuoden ekan joululahjan :) Ja tää sisältö menee mun miehelle :) Lassi saa pakettinsa tänävuonna monessa osassa. Tän lisäks tulee viel 2 osaa :)


Musta tuntuu että oon ihan höpö. :) Rakastan lahjojen paketointia ja kaikkee. Tänään tilasin muksullekkin ellokselta joululahjan :) Ja sitä odotellessa :) Ja kuinkahan paljon tarviin viel lahjapaperia että saan paketoitua kaikki :) Varsinkin muksun lahjan. :) Kun en yhtään tie kuinka iso siitä paketista tulee :) Kyse on siis leikkimatosta :) Voin sen täällä paljastaa, koska muksu ei tätä osaa lukee ennen joulua ;)

Ja tosiaan annoin muksulle eräpäiväks syntyä sen kun multa loppuu sons of anarchy jaksot. Noh ne loppu mutta muksua ei kuulu. :( Onneks löysin tilalle toisen sika mielenkiintosen sarjan. Viaplaystä Alctraz. :) Tosin sitä ei ole kun yks tuottari joka pitää sisällään 13 tunnin mittasta jaksoo joista oon jo neljä kattonu. :S Eli muksulle meinaa taas tulla kiire :) Koska uuden mielenkiintosen sarjan ettiminen on tyhmää. Kun en oikeen mistään tykkää. Sit jos tykkään siitä niin sit sitä on just joku 1 tuottari jossain. :( Mutta sitten selailen leffoja ja kaikkee.

Lassi oli eilen tosi innoissaan kun sanoin että aijon tehä joulutorttuja :) Tosin ainoo ongelma on se, että vihaan sitä luumujuttua. Joten aattelin että pistän vaikka omenahilloo tai jotain kuningatarhilloo. Onko teillä vinkkejä siihen? Lassille on kyllä pakko tehä pellillinen tai kaks luumuhillolla.

En tie miks päivittelen tätän näin paljon, mutta musta on ihanaa kun mustakin on tullut joulu-ihminen :) Nyytti on kyllä sen jutun takana ihan varmasti. Koska vielä vuosi sitten melkein kapinoin koko juhlaa vastaan. En siis koskaan oo ollu jouluihminen. Mutta nyt <3 Kai se on jotain äidiksi tulemista ja kaikkee muuta. Haluan jo tästä ekasta joulusta nyytille täydellisen, vaikka ei hän siitä vielä ymmärrä mitään. Ja emme vielä ole tätä joulua kotona oman perheen kesken. Tosin pieni joulukinkku me ostetaan :) Ja paistelen sen varmaan pari päivää ennen joulua. Koska kinkku on niin nam :) Saa nähä mitä siitä oikeen tulee. En oo koskaan ennen paistanu kinkkua :) Ja en oikeen ees tie tarviiks siihen vippaskonsteja. Äiti on meinaan paistanu aina kinkun muistaakseni aattoo edeltävänä yönä. Koska muuten se olis meidän perheessä naposteltu ennen jouluaattoo jo jos se olis paistettu jo 23.12. :)

Semmosia tälläkertaa. Palaan tuotapikaa uudestaa. Jo keskiviikkona kirjottaan teille hankinnat postauksen :) Jossa siis esittelen taas kaikki nyytille tehdyt hankinnat. Jotka tosiaan on vaatteita kaikki mutta silti. Pitää eka kyllä perehtyä että en oo aikasempiin teksteihin viel postannu niistä, että ei tuu kahteen kertaan laitettua :)

Mutta nyt nukkumaan takasin :) Hetkeks :)

<3:llä Ella ja nyytti

2 kommenttia:

  1. Haha, sulla on pesänrakennuspuuhat selkeesti käynnissä ;) hyvä merkki... Mulla ei ollu sitä(kään) missään vaiheessa :D mä vaan makasin ja kattelin sex and the cityä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näköjään. Aika pelottavaakin välillä tällänen :) Mut eihän kaikille voi tulla tällästä :)

      Poista