tiistai 17. helmikuuta 2015

Kotiäidin pelastus!

Heippa!

Päätin kirjottaa aiheesta ripsien pidennykset.

Ne jakaa paljon mieliepiteitä. Toiset tykkää ja toiset ei voi sietää. Minä ite tykkään. Koska mun mielestä ne on kotiäidin pelastus. Aika ei riitä meikkaamaan ja kaunistautumaan. Mutta kun on ripset niin ei tarvi kun harjata ne ja lähteä ulos. Niin helppoa.

Itse ainakin ripsien kanssa en näytä väsyneeltä ja "kuoleelta". Vaan virkeältä ja meikatulta ilman meikkiä.

Ai miksi pitää olla ripset?

- No ei ne ole pakolliset, mutta mielummin kuljen kylillä "meikattuna" kuin väsyneen näkösenä. Ja ne on niin maailman helpoimmat hoitaa. Toki onhan niistä rasitetta omille ripsille mutta se on pientä. Ainakin viimeksi (2013) kun mulla oli ripset ja poistin ne ite kotona rypsiöljyllä (ei hyvä vaihtoehto), omat ripset palautu hyvin nopeesti takas omikseen :) N.2 vk ja sen aikaa käytin cittarin liimattavia ripsiä :) (juu turhamaista.)

Miten on varaa pitää ripsiä? Ja kuinka paljon ne kustantavat?

- Ripset liikkeessä otettuna ovat huikean kalliita, eikä minulla sellaseen ole rahoja. MInulle tekee koulutuksen omaava kaverini. Alotusmaksu oli 50€ ja huolto 3vk välein 30€. Joten se ei ole iso raha. Ja sen pystyy vielä maksamaankin. Kosak useinmiten huolto on kerran kuussa. On tietty erikois kuukausia kuten maaliskuu ja muistaakseni toukokuu, että on kaksi huoltoo kun on kaksi sunnuntaita. Minulla siis valmiiksi sovittu kaverin kanssa että sunnuntait on hyviä huoltopäiviä. Molemmat kun olemme pinenen lapsen äitejä :) 

Olenko tyytyväinen päätökseeni hifistellä ja pitää ripsien pidennyksiä?

- Olen erittäin tyytyväinen. Monet on nyt kirjottanut blogissaan kuinka anot (anonyymit) ovat rankkoja arvostelemaan äitejä. En siis tarkoita että kaikki sitä tekisivät. Mutta jotkut. Itse en koe itseani turhamaiseksi ja sellaiseksi äidiksi joka pistää kauneuden etusijalle. Vaan koen että on lapsenikin etuoikeus, että äitiä ei katsota pahalla silmällä ulkoillessa ja että äiti näyttä virkeältä. Olen siis erittäin tyytyväinen ripsiin ja aijon ylläpitää niitä niin kauan kun olen tyytyväinen ripsiin :)



Ennen kuvia mulla ei teille nyt valitettavasti ole, koska nää kuvat on otettu ekan ripsihuollon jälkeen. Otin ripset siis 18.1. ja 3 viikon välein on huollatus. Ekassa huollossa ystävälläni oli paljon tekemistä, koska liima jolla hän teki ei sopinutkaan mulle ja silmät kutisi ja vetisti. Mutta nyt tähän huoltoon, mikä oli 8.2. hän oli hommannut samaa liimaa mitä käytti 2013 kun teki mulle ripset ja hups kutina ja vetisyys hävis :) Onneks sitä vanhaa liimaa oli vielä markkinoilla niin saan pidettyä ripset :)

Nää ripset on vaan niin pelastus ja ihanat. Ei tartte ees harkita meikkivoiteen käyttöö kun on ripset. Olen siis ripsien myötä jättänyt kaikki muut meikit pois. Eyeliner, kajali, kulmakynä, meikkivoide ja luomivärit. En siis laita nassuun muuta kun nassu rasvaa ja puhdistan naamani karvovedellä.

Harjaus aamuin-illoin ja se on siinä. Niin helppoo ja simppeliä. Harjaamiseen menee alle minutti ja sen hoitaa sopivasti hampaiden pesun yhteydessä. :)

Seuraavassa postauksessa voisin kertoo teille kuulumiset. Aika hiukan kortilla bloggaamiseen ja monta aihetta josta kirjottaa. Mut seuraavaks tulee Pirpanan kuulumiset :)

<3:llä Ella

5 kommenttia:

  1. Itse suosittelen enemmän volyymiripsiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onks sulla / onks sulla ollu volyymi ripset? Oon miettiny pitäskö kokeilla niitä, mutta ihan nää perinteiset on kummiskin enemmän se mun juttu ku saan kaverilta hiukan halvemmalla kun liikkeessä tehdyt :)

      Poista
    2. on mulla volyymiripset. Volyymit on kevyemmät ja mukavammat silmissä.

      Poista
    3. aa :) ehkä mä joskus hamassa tulevaisuudessa kokeilen niitä :)

      Poista