tiistai 5. elokuuta 2014

Pieniä hankintoja!

Heippa kaikki!

Ajatella että nyt mennään jo Elokuun 5 päivää :) 15 päivän päästä on mun 20v synttärit ja näillänäkymin juhlin niitä töitä tehden :) Sain meinaan just työsopparin toiseen paikkaan, kun tämä nykyinen kesätyö loppuu. :) Ja oon ihan innoissani :) Musta on kauheen ihanaa pysyä työelämässä mahdollisismman pitkään ennen äitiyslomaa, koska kuolisin tylsyyteen jos ei olis jotain töitä mitä tehdä kun ei sitä aina vaan kotonakaan jaksa maata.

Mutta missä vaiheessa meillä mennään nyt?

Masu alkaa pikkuhiljaa kasvaan ja jalkaan ei mee enään ku mamma housut ja legginssejä ja höntsyjä :) Kaikki farkut vaatekaapista on haudottu pois piiloon ettei ne siellä masentais mua :) Mutta ne on sit hyvät motivaattorit ku rupeen pudottaan raskaus kiloja pois :) 

Tällä hetkellä meidän raskaus on viikoilla 22+4 :) Ja laskettuun aikaan olevat päivät vähenee kamalan hurjaa vauhtia mun puhelimessa olevasta laskurista :( Mutta vielä on kesää jäljellä :) Vai mites se biisi menikään :)

Plaah mitähän sit kaikkee olis kamalasti kerrottavaa ja kaikkee, mutta en oikeen tie mitä kertoisin ja mistä alottaisin :) Joten esittelen uusia ja saatuja vaate ihanuuksia :)

Tällein heti kärkeen, että tiedän kyll kumpi sieltä on tulossa, mutta tykkään silti liikaa näistä peesseistä ja sukupuolineutraaleista väreistä :) 







Tämä oli mun ihka eka oma ostos pikkuselle prismasta alennuksesta 3€ koska tää oli vaan niin söpö!

Tähän olisi ollut myynnissä myös housut, mutta kun body on kokoo 68 niin housut oli sitten kokoo 74-80 muistaakseni. Eli olis ollu tosipaljon liian isot vielä pitkään :( Joten housut jäi ja body lähti mukaan :) 






Tämä onkin sitten tulevan isoisän/ vaarin ja hänen perheensä tuoma body pikkuiselle vironmailta :) Mukana tuli myös jarrusukat ja tuttipullo :) Nom nom ihana limenvihreä body muistaakseni kirahvi kuviolla :) 




Tässä on meidän pikkuisen ensimmäinen paketti minkä hän sai postissa, vaikka hän onkin vielä massussa :) Eli osallistuin vaukirja.fi-kirjakerhoon ja sain tällaisen tervetuliais lahjan :) Aika söpö :) Ja siellä tuli viellä tuo vauvakirja mukana :) Phih oon ehkä vähäsen jo täytelly sitä :) Mitä nyt on voinu täyttää kaikkee mitä siinä oli ennen syntymää :) 




Ja sitten tämä hurmaava ihanuus jonka tilasin H&M.comista. Ihanaakin ihanempi nallepotkuhaalari :) On korvat ja pepunkohdalla maailman ihanin hännän töpökkä :) Tämä maksoi 19,90€ ja oli kyllä joka sentin arvonen :) Tilasin tämän koossa 74, jotta se menee pikkuiselle sitten ensi syksynä siis vuonna 2015

Nämä seuraavat pari bodyä "olen uusi täällä" ja peessi body on saatu sukulaiselta :) Ja siksi ihastuin näihin, koska toisessa lukee teksti olen uusi täällä ja toinen on todella sukupuolineutraali peessi :) En siis mitenkään oo erityisemmin hurahtanut peessiin väriin :) Sen vaan on jotenkin ihana ha rauhoittava :) 




Sitten nämä ihanaiset tutta töppöset on tulevan isoäidin ostamat ylöjärveltä kirpparilta :) Aivan ihanaa materiaalia ja niiin söpöt :) Nam nam :)







Siinäpä sitten ne tälläkertaa :) Puh kun oon puhki kun koitan tehdä kauhiasti töitä :) Mutta rakastan tota työtä ylikaiken missä nyt oon :) Saan olla tekemisissä ihmisten kanssa ja kaikkee :) Ihanaa :)

Mutta nyt on aika mennä nukkumaan, kun nukkumatti kutsuu ja on joteittänyt unihiekat meitin simmuihin :( Pääsee sitten tämä pikkuinen masuasukkikin nukkumatin maille :) ellei ole jo ;)

<3:llä Ella ja pikkuinen

2 kommenttia:

  1. Sait uuden lukijan :) vauvalle on kiva ostella kaikkee. Itse ostanut vasta nimiäisiin ja isoveikan 1v synttäreille mekon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij kiitos :) Niin on ja parasta on söpistellä niitä vaatteita siellä kaupassa kun niitä on rekki tolkulla siellä :) Nonni :) Mulla on juhlavaatteet oikeestaan valmiina jo kun on laatikossa mun ja isoveljeni vanhat juhla vatteett säästössä siltä ajalta kun oltiin ite vaauvoja :)

      Poista