torstai 28. elokuuta 2014

Rv 26+0

Heipparallaa!

Tänään tuli täyteen rv 26+0 hurjaa aatella et ollaan jo ylipuolenvälin. Mihin tää aika on oikeen hävinny? :O En oo kerenny aatteleen sen kummemmin että oon raskaana. Tosin kaikki mun aika on uponnu töiden parissa. Nyt oon onneks saanu pitää vapaita ja se on aikas helpottavaa :)

Mutta niin se aika vaan kuluu :) ja nopeesti menee. Vai meneekö sitten kun maha on ilmalaivan kokonen ja laskettu aika lähenee ja pikkunen ei haluakkaan tulla pihalle.

Masu Rv 26+0


































Kyllä me aika hyvin jo pullotetaan :) vaikka masu taitaa isomaaksi kasvaa vasta loppuajasta :) 

Terkkuja kaikille täältä masusta :) 

"Mä oon aika kova möyriin täällä sillon kun äitin pitäs alkaa nukkuun. Mut ei se mua haittaa ku mä nukun sillon ku äiti on hereillä.

Tykkään tosipaljon tehä töitä äitin kanssa :) Musta äiti on ihan luotu asiakaspalvelutyöhön. Mut huh miten se jaksaa tehdä niin paljon töitä ja kantaa mua mukanaan samaan aikaan? Aika super äiti mulla. "

Mutta juu nyt on aika mennä nukkuun, koska aamulla on herätys 6 sokerirasitus-testeihin. Mua pelottaa ne kyll hiukan. Mitäs jos mulla ilmeneekin joku ketun raskasuajan diabetes? En yhtään tyksi sellasesta ideasta :( Niiffeli. No mutta huomenna testit ja maanantaina soitto neuvolaan et mitkä on tulokset. :( Kerron teille sit miten meni siel testeissä :) Jos en huomenna päivittele niin myöhemmin sit. :) Tää paasto tuntuu nyt jo tuskalta vaikka kesätny vasta 1,5h. Koska oon tottunu siihen et illat napostelen jotain ku aton telkkaa ja oon koneella ja kaikkee. Mutta nyt tän maman on pakko mennä nukkuun. Ei tuu muuten mitään. :) 

Kauniita unia!

<3:llä Ella ja masuasukki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti