sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Jotain niin söpöö!


Nyt on pakko, vaikka kuinka oon pitkittäny!

Nyt siis vihdoin tää "ostopostaus" teille. Meille on tullut tosi paljon kaikki "lahjoituksia"/"avustuksia" pikkuisemme vaatekaapin täytteeks. Ja siellä on kyllä niin paljon kaikkia oikeen super suosikkeja. Oij en malta odottaa että tää n. kk menisi nopeasti. Vaikka tuskin pikkuinen laskettuna päivänä tulee.

Mutta siis paljon on saatu. Tässä aattelin teille esitellä muutaman poiminnan kaikista söpöimmistä jutuista/ pop jutuista :)

 Voiko siis mitään tän söpömpää olla? Niin pienet, niin ihanat, niin söpöt<3 Mun sydän oikeen suli. Saatiin nää mun isältä ja hänen vaimoltaa. Ja oon nähny näistä jo kk sit kuvan, mutta en todellakaan osannut kuvitella että mun sydän näin sulais<3 Aww Odotan niin, että saan pukee nää pikkusen jalkaan :)

No tappara. Tästä ei varmaan tarvi kertoo sen enempää, kun että tää on vaan tappara. En ite seuraa jääkiekkoo saatika erityisesti kannata mitään joukkuetta, mutta lassi on niin tapparan kannattaja joten se oli tästä ihan liekeissä. :) Ja no ohan tää söpö :) Onneks ei sentään oo ilves... :D HEH :)

Ja sit viimesimmät ite tehdyt hankinnat. Jotka tosin on jäänyt aika vähiin, mutta silti. Pikkuselle on tullut hennesin alesta hommattua parit yöpuvut kokoa 62 :) Ja ne on näinkin ihanat <3

 Superman :) Kuten jo aikasemmin sanoin niiden batman sukkien kohdalla, että ei ne ole vain joko tai juttu. Mun mielestä myös tytön päällä voi yhtähyvin pitää supermäniä kun pojankin. Sama asia on mun mielestä leopardi kuosi. Ei sais vaan ajatella että leopardi on pelkkä tyttöjen juttu ja superman/batman jne. vaan poikien juttu. Mulla on leopardia ja mulla on supermania ja batmania. Ja musta se on ihan fine. :)  P.S. te varmaan haluisitte jo tietää kumpi meille tulee. No paljastan sen teille 15.11. tai 16.11. kun on baby showerit juhlittu. ;)





Logohirmu ;) Niin söpö tämäkin :)<3 Oh sydän oikeen sulaa. Mun veljen tyttöystävä on niin kave meidän pikkuselle sen superman-yöpuvuista ;)




Ja sitten tää. <3 Nallepuh on aina ollut lähellä mun sydäntä, ja oon kattellu tätä jo tosi pitkään hennesin sivuilla. Ja nyt sit sain sen muksulle. Mun suosikki hahmo oli aina nasu ja ihaa, mutta tiikeri oli niin ilonen :)<3 Ja niin söpö :)
Ja miksi juuri tiikerikuosilla? No siis onhan mulla tässä oikeestaan ideakin. Pikkunen tuntuu vetävä hyppypomppukoikkaloikkaa masussa aina kun yritän ruveta nukkuun. Joten siitä tulee mun oma pikku tiikeriseni :)<3 Odotan että näillä likkumisilla masussa pikkusesta tulee maailmassakin tosi aktiivinen ja vikkelä liikkumaan. :) Eli mami saa todennäkösesti juosta pikkusen perässä kun päätön kana :)

Semmottiisii hankintoja on siis tehty ite. :)

Sit mulla olis yks asia mistä haluisin teiltä kysyä. Mitä mieltä ootte vauvan tuttien määrästä. Onko niitä koskaan liikaa ja osaatteko sanoo sopivaa ns. kpl määrää mikä kannattaisi olla varastossa/ kotona hukkumisten ja muitten varalta? :)

Mulla on tällähetkellä tän verran ja en oo varma riittääkö vai pitäskö olla enemmän? :)
Tässä on siis 10 kpl tutteja. Ja musta tuntuu et kauheen vähän. 8 näistä onkin kyllä niinsanottuja unitutteja, mutta ei kai sillä loppuviimein oo välii onko unitutteja vai päivätutteja?

Mutta semmosia juttuja :) Toivottavasti tykkäätte :)

<3:llä Ella ja pikkutiikeri:)

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jep :) Oon aina ihan innoissani kaikista vauvan vaatteista :)

      Poista
  2. Toi Tappara-body on kyl aika asiallinen ;) eikä todellakaan mitään Ilveksiä !
    Meil on ollu käytössä aina kerrallaan 2 tuttia. Toinen on sit tosiaan varalle aina joko tiskikaapis, laukussa tai yöpöydällä :) 8 kerralla olis jo ehkäpä liikaakin. Ja kun niitä pitäis 1-2kk välein uusiakin....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Mieheni oli siitä heti ihan innoissaan :) Viel on Tappara-tutit hommaamatta :) Aa :) Mä aattelin tota tutti juttua silleen loogisesti et mulla on huulirasvoja laukussa ja ihan joka paikassa aina yks. Et ku hukkaan niitä paljon niin sit hukkuu pikkusen tutitkin helposti :) Niin totta. Ja kyllähän niitä sitten uusinkin enintään 2 kk käytössä olleen :) Ellen aikasemminkin jo :)

      Poista
  3. Onhan nuo yövaatteet kivoja, mutta eikö nuo ole enemmänkin kesävaatteita? :) Vai aattelitko niiden alle jotain pukea? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarviiko vauvalla olla talvella/ keväällä kokoajan pitkähihainen yöpuku? :O Ajattelin että hänelle voi tulla kuuma, sillä meillä on myös äp:ssä tullut peitto sängyssä vauvalle :) Ja ohan meillä tietenkin pitkähihaisia yöpukuja pienelle. :) Ja nämä on kevättä vartedn ajateltuna kokoa 62 :)

      Poista
  4. Se on toki yksilöllistä, mutta pääsääntöisesti vauvan lämmönsäätely ei vielä ole niin kuin aikuisella, niin siksi kiinnitin huomiota, kun teille on kuitenkin talvivauva tulossa. :) Mutta kokeilemallahan se selviää sitten. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa aivan :) kiitti vinkistä :) en tienny tosta lämmön säätely jutusta :)

      Poista