tiistai 18. marraskuuta 2014

Pikku pingviini!

Heippa!

Meillä kävi eilen kylässä hyvä ystäväni ja vanha koulukaverini Emilia. Hän ei päässy lauantaisille baby showereille, mutta tuli eilen sitten poikkeen :) Ihanaa nähdä Emiliaa pitkästä aikaa :)

Mikään  ei oo parempaa ku saada juoruta rauhassa ilman kiiren häivää. Ja muistella vanhoja aikoja (amis aikoja) :) Ihan parasta.

Ja sit oli huippu päästä söpisteleen Emilialle mitä kaikkee ihanaa on vauvalle hommattu ja saatu ja kaikkee :) Se on kans mun yks lempi puuhista :) Söpistellä vauvan vaatteita :) En vaan malta oottaa että pääsen pukeen niitä meidän pikkusen päälle :)



Meidän vaavin ensimmäinen lahjaksi saatu peholelu onkin ihanaakin ihanempi pingviini :) Tää on niin söpö et tekis mieli melki ottaa se itelle :)



Ja sitten ihana perus valkoinen body ja siihen ihanatg harmaat tähtihousut <3 Niin ihanat <3

Iso kiitos Emilialle tästä lahjasta :) <3 Niin söpöjä :) Vaavi on onnellinen :) Ja minä myös :)
















Tänään olikin sit parturi päivä :) Se oli kyllä mulla oikeestaan ihan vahingossa, mutta silti. Mentiin siis Marikan kanssa Jennylle joka on mun kaveri ja se sit taiteili Marikan hiuksia ja sit viel leikkas mun hiuksia. Mun hiukset lyheni ainakin 5 cm, mutta saatiimpahan ainakin kuivat ja huonot latvat pois. Jos vaikka ne nyt innostuis kasvaan hiukan paremmin. :) Olihan se tietty vähän pelottava ajatus et niin paljon lähtis hiuksia, mutta loppujenlopuks ei nää oo ees pahan näköset :) Ja jos nyt sit hiukset innostuis kasvamaan ja hehkumaan raskauden myötä tässä viimesen parin viikon aikana :) Sitä kun ei koskaan tiedä. :)

<3:llä Ella ja pikkumasuasukki

1 kommentti:

  1. Voi että oli ihana käydä ja ihana nähdä että lahja kelpas ;-) nähään torstaina <3

    VastaaPoista