tiistai 25. marraskuuta 2014

Valmennus 3 ja masu!

Heipparallaa!

Kolmas valmennus ja tälläkertaa viimeinen on ohi. Torstain parisuhde valmennus on peruttu sairastapauksen vuoksi ja se vähän harmittaa mua. :( Olis ollu kiva kuulla se parisuhde-valmennus kanssa.

Tänpäivän valmennuksena meillää oli vanhemmuus valmennus.
Sinänsä se oli hyvä valmennus, mutta ei niin kattava kuin muut. Oon siis tykänny Kaukajärven neuvolan aikasemmista valmennuksista. Synnytys- ja imetys-/lastenhoito-valmennus. Tänpäiväsessä valmennuksessa tuli oikeastaan kaikki asiat joita olen jo käsitelly neuvola tätsän kanssa ja osannut itsekkin odottaa ja ajatella. Niinkuin valmennuksessa sanottiin, ei kaikkien tarvitse olla pullantuoksuisia kotiäitejä. Voi olla myös pullantuoksuisia isiä :) Itse en ainakaan koe itseäni pullantuoksuiseks äidiks :)

Odotan vaan innolla sitä vauvantuoksuista arkea :) Niitä väsyneitä mustia silmäpusseja ja harottavaa hiuspehkoa joka näkee harjan vain jos pitää panostaa johkin juhliin. Ja sitä muutaman tuntien yöunia ja koiranunta. :) En mä odota mitään ihanaa hehkumista ja hyvinvointia ja kauneutta ja rakenne kynsiä ja hiustenpidennyksiä ja jne. Vaan sitä että musta oikeesti näkee sen että mä oon äiti ja panostan mielummin 100% lapseen kun itteeni. Lapsi on kumminkin kaikki kaikessa :)

Mutta miltä näyttää meidän massu kun viikkoja on 38+4?

Sehän näyttää tältä:

 Me ollaan iso. Me ollaan valtava. Me ollaan ihan valmiita poksahtaa. Me ei enää jaksettais olla näin iso. Mä niin odotan että saan tuon pikkusen tuolta masusta ulos. :) Olis paljon kivempi silitellä ja jutella ja paijjailla sitä kun se ei potkis vastaukseks sisuskaluja rikki. :)

Oon nyt kyllä muistanu ahkerasti ottaa joka päivä kuvan kun on ollu tuo oikee kamera :) 

Semmosta. Huomenna eli tiistaina olis sit tarkotus mennä kaverin tykö kattoon millasta peitekuvaa alaselän tatuoinnin päälle saadaan räpellettyä kun oon synnyttäny :) Ja se jänskättää :) Ja en malta oottaa että pääsen tatuoitavaks. Viimeks ollu syksyllä 2013... Aika rientää. Kamalan nopeesti menny aika. Mutta nyt oottelen kevättä innolla ku tien et sillon saan peitekuvan :)

<3:llä Ella ja pikkuprinsessa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti