perjantai 21. marraskuuta 2014

Värihaaste 1/5

Heippa!

Sain eilen värihaasteen Vuosi elämästäni-Blogin Miralta. Ja nyt se alkaa :)

Tälleen kaikille ennen alotusta, että oon aina halunnu et joku antais mulle jonkun haasteen blogi maailmassa, mutta ennen en oo saanu :) Nyt oon ja oon niin ilonen siitä :) En tiedä miten maltan odottaa että joka päivä tekisin eri postauksen :) heh :) mutta joo :)

Ekan päivän väri on siis punanen :)

 Punaiset sukat.

 Joulun punainen body pikkuiselle Tapanin päiväksi

 Pikkuisen tapaninpäivä asu. Ja tästä lähinnä nuo sukkahousut :)

 Vaippakakun vaipat aseteltu valmiiksi Punaiseen koriin odottelemaan pikkuista 

 Ikean ihana punainen mansikan tuoksuinen kynttilä. Namnma niin ihanan tuoksunen :)<3

Ekan päivän kunniaks haastan mukaan aatun arkea tunkeilijan kanssa-blogin Melindan :) 

Vielä haasteen Ohjeet
Haaste: Valitse viiden päivän ajan joka päivälle yksi väri ja ota väristä 5 eri kuvaa ja tee blogiisi postaus joka päivä valitsemastasi väristä. Laita haaste myös eteenpäin yhdelle tai useammalle bloggaajalle.

<3:llä Ella




4 kommenttia:

  1. Voi tuo punainen body on ihana ♥ ja toi tapaninpäivän asu, tui tui !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :) Meidän vauva on kyll ehdottomasti joulun söpöin :)

      Poista
  2. Täytyy tähän paneutua kun aatu lähtee hoitoon ei oo mun kannettavan kimpussa kokoaika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa :) Musta ainakin tosi hauska juttu tää taaste :) Ompahan aihetta kuvailla muutakin kun masua :)

      Poista