maanantai 8. syyskuuta 2014

Hankintoja!

Heipsansaa!

Taas on tullut tehtyä hankintoja pikkuiselle :) Ei sillä että niitä olisi tullut tehtyä jumalattoman paljon, mutta vähäsen. :) 

Sain tänään 3 kassillista vaatteita pikkuselle ja nyt ei tartte ostaa sitten pikkuselle vaatteita ensimmäisiks kuukausiks. :) 

Sitten tänäään tuli mun H&M-paketti jossa oli mulle mammahousut ja mamma paita ja pikkuselle setti :) Phih mut nyt loppu vaatteitten ostaminen pikkuselle. Sitten uudestaan ku pitää olla kokoo 74 -> 

Sitten se isoin hankinta vaaville nyt tännään. Kävin ikeassa ja kuten varmaan muistatte oon pohtinut erillaisia hoitopöytiä. Siihen tekstiin pääset tästä. Mietikelin kaikkia erillaisia ja hienoja ja isoja ja käyttöä hoitopöytä tarpeen jälkeen ja kaikkee. Mutta tulin siihen tulokseen, että miksi maksaa liikaa? Ohan ne mitä tuossa aikasemmassa tekstissä pohdin niin hienoja ja kaikkee. Mutta kalliita. Päädyin siis sitten tällaiseen. 

Tämä maksoi ikeassa pehmusteen ja pehmustesuojan kanssa vaivaset 40€ Itse pöytä siis 25€ pehmuste 10€ ja suoja 5€. Joten ihan sopivan hintaista. Alemmalle hyllylle voin sitten hommata koreja (3€/kpl) Joihin sitten laittaa vaippoja sun muita hoitotarvikkeita :) 

Eihän tää niin hieno oo, mutta ei sen tarvikkaan. :) hetken se vaan on käytössä ja sit varastoon odottamaan seuraavaa tai myyntiin. :) 

Semmonen se siis :)







Sitten se mitä muuta mulla on pikkuselle :) Tällänen ihanuus puku :) 

Tää on hennesin tän kesän alesta tilattu ja tää on vaan niin söppänäö :) Eiks ookkin? :) Niitä olis ollu monta muutakin, mutta en sit viittiny tilata ja ihan hyväkin kun noita vaatteita nyt näyttää olevan ihan urakalla :) Täytynee vaan ottaa urakas sitten pestä kaikki ja viikata kaappiin valmiiks pikkusta varten :) Alkaa meinaan tuo aika hupenemaan aika railakkaasti. :) Alle 3kk laskettuun aikaan. :S

Toisaalta oon todella innoissani, mutta toisaalta sitten ajatus pelottaa tosi paljon. Alle 3kk ja mä oon äiti :O

Muistan vieläkin niin elävästi ku sanoin Lassille pari päivää positiivisen raskaustestin jälkeen että "kyllä se kohta unohtuu että oon raskaana." No ei se nyt ihan sit unohtunu. :) Tää oli taas näitä mun fiksuja letkautuksia :D Mutta nyt me nauretaan sille yhdessä :)

Syy siihen miks mua pelottaa tulla äidiks on se että on niin suuri vastuu toisesta. Kun rupean muistelemaan vuosi pari taaksepäin omaa elämää kun asuin yksin ja olin yksin niin olihan se aika railakasta. Ja ehkä aika vastuutontakin. Tosin nythän mulla on rakastava mies ja elämä ei ole yhtään sellaista, kuin sillon yksin ollessa. Oon rauhottunut niin paljon :)

Toinen mikä mua pelottaa on se jaksaminen. Oon niin tottunu nukkuun paljon ja kaikkea ja sitten kun yöunet jää vähiin ja nukkuminen muutenkin. Kuinka sitten jaksan? Mutta kyllä siihen kaiketi tottuu :) Ja varmaan nukkuminen muutenkin jää vähäiseks loppuraskauden aikana. :)

Meidän pikkunen on alkanut liikuskelemaan masussa aika paljon Tunnen sen oikeastaan vaan sillon kun makaan sängyssä tai istun pitkään paikallani. Töitä tehdessä en tunne pikkuisen liikkeitä ollenkaan. Mutta muuten sitten joo :) Välillä tulee semmonen tömähdys että tuntuu et koko maha liikkuu mut sit ku jään tuijottaan mahaa sen jkl niin ei tunnu mitään. :( Ehkä se sitten myöhemmin tuntuu sekin.

Masu on kasvanu niin paljon jo, että ihanat lappuhaalari shortsit oli heitettävä kellariin säilöön ja parit muutkin mammahousut, koska ei vaan enään mahtunu. Mutta onneks sit sain tilata lisää. Koska en voi sietää mennä kauppaan ostamaan mitään vaatteita. Ylipäätään shoppailu ei oo oikeen mun juttu. Onhan se toki kiva käydä joskus kaupoilla. Varsinkin keskellä päivää n. 12 aikaan kun kaikki teinit on koulussa. Sillon tykkään mennä shoppailee. Ja juu kyllä. Lintsasin joskus koulusta jotta pääsin kaupoille tuohon aikaan.

Odotan oikein kovasti sitä, että voisin mennä mammakahville sokokselle jonkun kaverini kanssa jolla on myös pieni lapsi ja sit voidaan puhuu kaikkia mammajuttuja ja kaikkee :) Aika klisdee kiiltokuva haaveilu mut ei kai sitä sitten oikeen muuten tuu lähdettyä kotoo mihkään. Paitsi hyvällä säällä nukuttaan pikkunen rattaisiin. :) Oon kyll miettinyt kauheesti tässävaiheessa jo mitä kaikkee tehdä että raskauskilot tippuu ja kaikkee :) Mutta se jää nähtäväks sitten loppujelopuks mitä tapahtuu :) Ja kuinkapaljon ne sit alkaa tippumaan :) Ja saako siitä hyvän inspiksen ruveta muutenkin kuntoileen ja tiputtaan painoo :) Jos se zemppais enemmän parantaan kaikkia elämäntapoja pikkusen takia :)

Mutta nuo painonpudotukset on sit ajankohtaisempia myöhemmin :)

Nyt taas aika mennä tutimaan :) Hyvää Yötä!<3

<3:llä Ella ja masuasukki

2 kommenttia: