torstai 18. syyskuuta 2014

Kahvittelua!

Heippa!

Näin mamma-aikana tuo aika ystäville ja läheisille on aika kortilla ainakin minulla. Yritän kovasti tehdä töitä ja alottaa jo elämää hetkellisenä kotivaimona (äitiysloman ajan) ja samalla viellä levätä ja nukkua.

Raskauden viimeinen kolmannes on alkanut ja tuntuu että sen myötä myös tuo uni on alkanut maittaa meitsille ihan komeesti. Voisin siis nukkua kellon ympäri. Heräsin mihin kellon aikaan vaan, niin puolituntia hereillä ja haukottelen jo siihen malliin että nukkumaan olis päästävä. Mutta joskus on otettava itseään niskasta kiinni ja pakotettava oleen hereillä. Mulla oli tässä nyt pari päivää vapaata ja ei kyllä toivoakaan että olisin vain nukkunut ne. Oon tullu ja menny ja kaikkee. Eilen olin shoppailemassa vaaville juttuja kummitätsäni kanssa ja siitä kirjotus löytyy täältä.

Tänään olin sitten vanhan kaverini/pikkusen tulevan kummitätsän kanssa kahvittelemassa ja rupttelemassa tai oikeestaan juoruilemassa Waynesissä :) Oli ihana nähä Nooraa taas pitkästä aikaa :) Viimeks nähny sen 22.8. kun olin mun syndepäivä :) Oijh miten aika kuluukaan :) Kamalaa :)

Noora oli ostanut pikkuselle tällasseen:
Tää on siis tuttipullon ja lasipurkkiruoan lämmitin ja en malta oottaa et pääsen käyttään tätä. Voisin kyllä testata jo tänään kun mulla on tuolla kaapissa itselleni ostettu Piltti Merimies-pataa. P.S. Se on mun suurinta herkkua :) Vaikka onkin Taaperoruokaa niin täyttää mutkin :) Eikä ainakaan oo epäterveellistä :)

Mitäs me sitten oikeen nautittiin siellä Waynesissä?
 Meillä molemmilla oli todella iisot ja herkulliset kaakaot kermavaahdolla ja vaahtonameilla nams<3







Sit Nooralla oli mutakakkua ja mulla Waynesin ihana herkullinen mustikka-vanilja juustokakku<3

Mutta jooh eipä mulla sen kummallisempia tälläkertaa :)

<3:llä Ella ja masuasukki

2 kommenttia:

  1. Ei oo epäterveellist ei kun ei sisällä mitään... Mitä aikuinen tarttis ;) mä oon lämmittäny maidot ja piltit mikrossa 15-30 sek.

    VastaaPoista
  2. Niin totta tuokin. Mutta se on helppoo ja nopeeta ja täyttävää kun olen ärrällä töissä niin siellä ei paljoa kerkiä syömään tai istuskeen. :) Okei. Meillä varmaan tulee käyttöön tää uus laite kun tuleva kummitätsä sen hommasi :) Itse en olis kyllä ees keksiny tollasen olemassa oloo :)

    VastaaPoista