perjantai 24. lokakuuta 2014

Hetki vain itselleni!

Heipparallaa!

Eilen oli vika päivä töitä ja mammaloma alkoi. Joten päätin sit hemmotella itteeni ja päätin ett nyt saan ottaa hetken vain ja ainoastaan itseeni ja ulkonäkööni :)

Ensimmäisenä kaverini tuli hakeen mut töistä. Ja mentiin Ylöjärvelle ihanaan vaate putiikkiin nimeltä Fine Factory. Siellä myydään ihania Ranskasta tuotuja vaatteita. Rakastuin niin moneen vaatteeseen, että ne niin motivoi mua ens kevääks pudottaan painoo synnytyksen jälkeen ihan sikana jotta saan ne pari ihanaa paitaa :) Ne kaikki vaatteet <3 niin ihania <3 oij nomnomnom. P.s. Jos haluatte tietää lisää tästä ihanasta vaate liikkeestä niin laittakaa s-posti mulle eel-l@hotmail.com

Löysin sieltä ihanan neuleen. Ja tää ystävä kenen kanssa sinne menin, osti sen mulle myöhäseks synttärilahjaks<3 Ja se paita on ihana<3 Se sopii mun äälle vauvamasun kanssa joka on tosi iso plussa ja sit se näyttää kummmiskin hyvältä synnytyksenkin jälkeen. Materiaali on todella ihanaa päällä. Eikä edes kutittanut päällä. <3 


 Vauvapötsikin näyttää hyvältä tässä neuleessa <3 Tää on vaan mun uus lemppari :) <3

 Tässä viellä salaman kanssa otettu kuva, josta näätte että se on tollanen ihana mustavalkonen vähän niinkun vanha sanomalehti. Niin ihana <3 Se oikeen pomppas mun silmiin siellä liikkeessä. :)

Sain eilen myös läksijäislahjan työkaveriltani, ja se olikin aika hemmottelu lahja. Nimittän paketillinen fazerin suklaakonvehteja, sekä ihan kortti jossa oli just osuva teksti <3


"Välillä on tärkeää vain istua hetki ihan rauhassa" ja niin mä tein kun pääsin sitten kauppakierroksen jälkeen kotiin eilen. Mä vaan rentouduin mun suklaitten kanssa :)

Tein mä eilen sitten jotein muutakin. Nimittäin värjäsin hiukseni. Mua alko niin häiritseen se kamala juurikasvu, joka oli ollu mulla toukokuusta asti (viimeks sillon värjäsin hiukset) ja nyt se oli jo sietämätön. Joten nyt mulla on sitten vaalennettu pää. Tosin on se vielä ostittain pissan keltanen, koska ei millään voi saada tummanruskeesta ykkösellä ihan blondia, mutta nyt syväpuhdistavaa shamppoota ja hopee shamppootta :) 

Otin siis oikeen tietyn operaation näitten hiuksieni kanssa. Eli siis tavotteena on saada tarpeeks blondi jotta voin laittaa sitä uutta schwarzkopf "shokki" punasta :) Ku se näyttää vaan niin hyvältä :) Ainakin paketissa. 

Tänään mulla olikin sit hiukan toisenlainen päivä. Kävin kaverilla ja se teki mulle kynnet. Mutte tehtiin siis perjantaina viikko sitten kans kynnet, mutta ei ne mulla kestänyt, koska oon niin kova riehuun. :( Viikkositten tehdyt kynnet oli tämän näköiset


Söpöt siniset glitteripitteri kärjet. <3 Sonja on kyllä taitava tekeen kynsi. Harmi vaan et tippien kanssa tehdyt kynnet ei pysy mulla :(

Mutta tänään mulle tehtiin tällaset.


 
Kokonaan geelillä tehdyt pinksut glitteripitteri kärjet<3 Kuvissa näyttää toi pinkki kauheen tummalta, mutta ei se oo oikeesti noin tumma. Mut nää kynnet on ihanat. Kiitos Marika <3 

Masussa voidaan tosi hyvin ja liikuskellaan ahkerasti. :) Joten raskaus etene hyvin. Voisin sanoo että jopa helppo raskaus :) Jos ei lasketa kaikkia sairaalakäyntejä. :)

Mutta nyt mun päivä jatkuu rentoitumisella ja ehkä aatuutilullaalla :) Kiva kun jaksoit lukee :) 

<3:llä Ella ja masuasukki
 


1 kommentti: