tiistai 28. lokakuuta 2014

Nyt se alko!

Heippa!

Eka viikko mammalomaa lähti käyntiin. Oikeesti mulla olis 8 päivää viell virallisen mammaloman alkuun, mutta pomo ei tarvinnut enään työvoimaa. Mullahan oli siis ärrällä sopimus että työvuoroja on tarpeen mukaan. Ja nyt sitä tarvetta sitten ei oikeen ollut. Ja pomo katsoi parhaaks päästä mun lepäämään. 

Mutta nyt haluunkin sit teiltä tähän vähän apua. Oon aina tottunu siihen et on koulu tai työt. Ei oo ollu lomaa. Ja oon muutenkin aina ollu ihminen joka tulee menee ja tekee. Jotenkin tuntuu pelottavalta. Nyt olla vaan kotona. Niin kauan ennen kun pikkunen saapuu maailmaan. :) Siihenkään ei oo enäänkun noin 5 viikkoo. Tai jos se menee yliaikaseks niin sit enemmän.

Eli miten te vietitte mammalomaa ennen pikkusen maailmaan tuloa? Mitä te teitte? Ja miten te ylipäätään saitte ajan kulumaan? :)

Mulla meni eka päivä öisistä painajaisista selviytymiseen ja sängyn pohjalla. Tein mä kyllä sitten Ison satsin makaroonilootaa ja kävi meillä sit mun kummitäti perheineen kylässä.

Mutta siis ekasta päivästä ei voi sanoo muutakun et krooh pyyh.


Onneks Huomenna/ Tänään eli tiistaina on ainaskin vähän ohjelmaa. Meen meinaan kaverin kaa juhlatavara kauppaan söpösteleen kaikkee ja tsiikaileen valmiiks mitä kaikkee tulee/ Tarvitaan viellä vauvajuhliin. Jännitys tiivistyy et saadaanko kaikki hommattua :) Ja mitä kaikee pitää viellä hommata. Kertis astiat on. Juu mulla on oikeesti kertisastiat, koska muuten tiskiä tulee niin paljon. Ja onhan nyt oikeet babyshower kerttikset paljon söpömpiä kun valkoset perus kahvikupit...

Mutta nyt nautin hetken omaa aikaa pähkinäsuklaan kanssa ja uppoudun telkkarin maailmaan :) Kerrankin mulla on koko telkkari ja kaukkis omanani kun ukko nukkuu :)

<3:llä Ella ja masuasukki

2 kommenttia:

  1. Oon ite ollu työttömänä syyskuusta lähtien ja marraskuun puolessa välissä alkaa äitiysloma. Itellä ei ainakaan vielä oo tullu semmosta hetkeä et oisin kauhuissani ku ei oo mitään tekemistä.:) oon mm. Siivoillut, lenkkeillyt, käyny kaupungilla tai kirpputoreilla, tehny kotitöitä ja ruokaa, niin äkkiä siinä on saanu ajan kulumaan sinne iltapäivään ku mies tulee töistä. Tosin me muutettiin just uuteen kotiin, niin siinäkin oli kyllä tekemistä ja on edelleen et tuntuu kyllä et aika loppuu kesken.:D mut lapsi tarvii rutiineja arkeen et kyllä ne päivät täyttyy sitten vauvan syntymän jälkeenkin nukkumisesta, ruoan laitosta ja kotitöistä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lenkkeily olis munkin mieleen, mutta issias/iskias kumpi nyt onkaan oikee nimitys sille härdellille niin on alkanut vaivaan ja sen takia lenkkeily ei onnistu :( Nii rutiinit tuleekin sitten varsinkin pikkusen synnyttyä. :) Oij onneks olkoon uudesta kodista ja tietenkin tulevasta pikkuisesta :)<3

      Poista