lauantai 4. lokakuuta 2014

Rv 31+2 ja töissä uudessa paikassa!

Heippa!

Pääsin siis reserviläiseks ärrän restap-listalle. Eli mulle soitetaan jos tarvitaan kiireellistä työvoimaa. Ja jänskää. Eilen oli eka kerta restappilaisena uudessa kioskissa. Menin siis Ylöjärvelle liikekulmien ärrälle iltavuoroon. Se oli jännää, koska se oli mun ihka eka vuoro jossain ihan uudessa paikassa. Ennen mun kotikioski oli koivistonkylä ja sen jälkeen Hämeenkatu 1. Ja no on se hämeenkatu vieläkin mun kotikioski, mutta tän pikkusen masussa olevan kaverin vuoksi vuorot sielä vähenee reippaasti tän viimesen kuukaudeen aikana ja siks oon ilmottautunu restappilaiseks. Ja toivottavasti vuoroja tulis nyt paljon paljon paljon :) Oon tosi innokas tekeen töitä :) Koska mut on vaan niin luotu ärrälle töihin.

Eilinen oli siis tosi jännä. Mutta työpäivä meni tosi hyvin. :) Asiakkaat oli erittäin mukavia ja työpaikkana todella ihanteellinen naiselle, jolla on enään 3 viikkoo aikaa olla työelämässä ennen mammalomaa. Rauhallinen ja hommia kerkis tekeen tosi hyvin. Esimieskin oli tosi mukava. :)

Onhan täältä aika pitkä työmatka ylöjärvelle, mutta kyllä se palkka korvaa matkakulut autolla. Mun mitsulla pääseen pari kolme kertaa ylölle ja takas 10€ ja se kymppi tulee jo yhden työpäivän aikana takasin.

Mutta mutta. Mitäs muuta mun eiliseen kuulu?

Pesin vaavin vaaleet vaatteet jo valmiiks ja viikkasin kaappiin :) Nyt ne odottaa siellä pikkusen saapumista maailmaan. Pesin myös pikkusen loput lakanat valmiiks. Jotenkin vaan niin ihana hypistellä ja pestä niitä pienen pieniä bodeja. Ja sit ajatella samalla, että kuinka joku voi oikeesti olla niin pirun pieni. Oon nyt pessy ihan sikana kaikkia pikkusen vaatteita, että ei sit tarvi ekana kun synnäriltä tulee niin ruveta peseen pienelle vaatteita.

Eilen oli muutenkin siivouspäivä. Siihen asti, että mulle soitettiin tosta työvuorosta.

Kysymys sykymys :) 
Mitä kaikkea te olette pakanneet sairaala kassiin ja kuinka aikasin pakkasitte kassin valmiiksi ennen synnytykseen lähtöä? 

Pikkunen oli eilen ihmeellisen aktiivinen masussa. Liikuskeli melkein kokoajan. Tai no ehkä masu alkaa oleen niin kasvanut jo että tuntee pikkusen liikkeet helpommin. :)

Sit aamukampa juttuja :)

Mammaloman alkuun 31 päivää
Laskettuun aikaan 61 päivää.

Alkaa päivät käymään vähiin... :( Ja pikkuhiljaa alkaa pelottaan. Alkupelottaminen on mennyt ohi ajat sit, mut nyt tää loppujännitys ja pelko on alkanut tulee.

Mitä mä sit oikeen pelkään?
- synnytys: Meneekö kaikki hyvin. Tuleeko komplikaatioita.
- oonko hyvä äiti: kukaan ei ole täydellinen ja kai meistä kaikki on omalla tavallaan hyviä äitejä
- lapsen kasvatus metodin:Se että onko mun kasvatus metodit hyväksi lapselle sitten ja ovatko ne oikeat.

Siinäpä sitten nuo tärkeimmät. Kertokaa omista peloistanne ennen synnytystä ja loppuraskauden aikana. Ja koko raskauden aikana oikeestaan :)

<3:llä Ella ja masuasukki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti