tiistai 28. lokakuuta 2014

Se tuli!

JEEE!

Pitkän odotuksen jälkeen se tänään tuli. Tilasin siis elokuussa itelleni meidänperhe lehden ja tilaajalahjaksi sai ihanaan muumi muutto seikkailu mukin. Ja no niillä oli siellä että tilaaja lahja lähetetään 3 viikon kuluessa maksun kirjautumisesta asiakkaalle... Noh maksu oli kirjautunut 2.9. Ja kippas kappas. Muki lähetettiin mulle 21.10. Hmm 3 viikkoa?? Ei kyllä... Pikemminkin lähemmin 8 viikkoa... Tai sitten mulla on vaan pirun pitkät viikot... Ei, ei mulla oikeesti oo :) Kyllä siinä oikeesti kulu vaan todella kauan... Onneks ei ollut kyllä mikään yllätys mulle... Oon ennenkin joutunut odotteleen pidemmän aikaa :D

Mutta nyt se on mulla kotona ja siitä maistuu kahvi paljon paljon paremmaltakin :)



Se vaan on niin ihana<3 Oon ihan rakastunut siihen :)<3 Ja huomasin et mun on pakko ostaa siihen se kulho. Joten ehkä ostan sen itelleni joulupukin pakettiin ;)

<3:llä Ella ja Masuasukki.

P.S. Huomenna tulee neuvola postaus. Varasin meinaan ylimääräsen neuvolakäynnin ihan vaan varmistaakseni pikkusen vointia. :)

2 kommenttia:

  1. Oi ihana, rakastan muumimukeja! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans. Oikeestaan tän raskauden myötä vasta hurahtanu ihan totaalisti muumijuttuihin :)

      Poista